Veel gestelde vragen

FAQ

Bestelportaal Algemeen

Als de activering via de link in de e-mail mislukt krijg je vaak een melding over een “Invalid token”.

Om dit probleem op te lossen klik je op ‘Ga Terug’. Vervolgens kies je voor de optie “wachtwoord vergeten”.
Vul hier het e-mail adres in waar de activeringsmail op binnen is gekomen en druk op “verstuur”.

Je ontvangt nu een nieuwe activeringsmail, volg de instructies om het account succesvol te activeren.

Afhankelijk van het geselecteerde product gelden bepaalde regels voor het opmaken van de bestanden die je wilt uploaden in het bestelportaal.
Uitgebreide informatie over het opmaken van de bestanden vind je op onze website onder de noemer “Aanleverspecificaties”.

Ook kun je daar een stalenbibliotheek voor Adobe Illustrator downloaden waar alle benodigde steunkleuren in staan.

Als je inlogt op mijn.repos.nl dan kan je linksboven in het menu op Orders klikken. Je krijgt dan een lijst met al je orders.

Aan de rechterkant kan je in de kolom Status de status van je order bekijken.

Om toegang te krijgen tot ons online bestelportaal ‘Mijn Repos’ moeten wij een account aanmaken. Als je graag via ons portaal wilt bestellen, neem dan contact met ons op via de button contact.

Ja dat kan!
In het bestelportaal heeft elk bedrijf zijn eigen adressenboek. Hierin kunnen adressen toegevoegd worden van eindklanten.

Bij het plaatsen van een order kun je het gewenste afleveradres selecteren.
Ook is het mogelijk om direct een eigen pakbon te uploaden die met de producten meegestuurd wordt.

Scroll naar top